Paris jag är redo för dig nu!

 
Varje gång jag tittar på våra bröllopsbilder, speciellt bilderna från hotellet innan så får jag fortfarande den där pirrande känslan i magen som jag hade då. Jag önskar att jag kunde åka tillbaka i tiden och få uppleva den helgen igen, från dagen innan med spamys och hotellvistelse med mina bästa vänner och mamma till att vakna upp på söndagen som man och hustru. Bästa dagarna i mitt liv. 
 
-
 
Idag har vi varit ute och åkt med bilen, skjutsat mamma till tjejlunchen hon skulle på och varit i Liljeholmen och fikat och träffat på Veronica. :)
 
19 dagar kvar tills Paris, jag ser fram emot att få vara ledig några dagar och turista med kameran i högsta hugg med min man! Äta croissant, macarons, äta god mat och dricka alldeles för mycket vin.. och se Zlatan såklart!
 
Paris jag är så redo för dig <3
 

Kommentera inlägget här :