Julgransdilemma

 
Nu ska jag berätta för er om mitt julgransdilemma, jag är en julälskare. Det finns ingenting bättre än att mysa i December på advent med att baka eller kolla på julfilmer. Eftersom vi inte hann inhandla julpynt förra året så ska vi såklart göra det iår, jag vill ha adventsljustakar och fina vita pappstjärnor från granit i fönstrerna. Och där är jag och min man ganska ense.. men när det gäller julgran så tycker vi helt olika.
 
Jag är uppväxt med en julgran med endast gulddekorationer i och vill nu själv ha en stilren gran med endast silverkulor och silveränglar. Stefan däremot vill ha kulor i alla regnbågens färger och glitter och sånt..
 
What to do? Köpa två granar? haha
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Klä en varsin halva av granen, då har ni båda fått kompromissa😊

skriven

Kommentera inlägget här :