Sova på agendan

Vaknade halv sju imorse utav att klockan ringde, kvart över åtta var jag i Hagsätra och handlade frukost till mig och Stefan. Mysigt att äta frukost tillsammans en vardag :-)

Sedan har jag städat och skrubbat så att mina händer svider av alla medel och allt vatten de fått utstå de här dagarna.. men bra blir det. Det gör mig så glad att se framsteg.. även fast det inte är färdigt och även fast det är en tillfällig lösning på ett år så är det en bra lösning och jag är glad att det blir fint!

Lunch åt jag med Stefan och mina svärföräldrar :-) Mycket trevligt!

Jobbat har jag hunnit med också och nu sitter jag och bloggar medan jag äter middag.

-

En tjej på jobbet var ledsen idag och berättade att hon och hennes pojkvän har haft ett distansförhållande i lite mer än ett år (han bor i tyskland och hon här) Idag gjorde dom slut och hon var väldigt förkrossad.. jag gjorde det bästa för att trösta henne men kan inte ens tänka mig hur hon känner sig. Förhoppningsvis kan de reda ut det..

Det fick mig dock att fundera och jag skulle aldrig klara av att ha ett distansförhållande, jag har ett alldeles för stort behov av att ha mina nära omkring mig , jag mår typ dåligt av att vara utan stefan en dag. Jag kan inte ens tänka mig något värre än att inte ha Stefan i min vardag. Det finns inte på världskartan!

På bilden ser ni min fina pojkvän när han målade idag.. han är färdig nu och jag är nyfiken på hur det blev!! Blev säkert grymt.. och med lite möbler och mysiga saker så kommer det bli prima!

-

Blir nog inget mer bloggande idag, duscha och sova står på agendan nu!

Godnatt

Kommentera inlägget här :