2010

Det nya året började bakfull så det hette duga i fotöljen hemma hos Pauline, efter en natt på Café Opera

Året fortsatte med en resa till London, Några underbara dagar med fina Anna och Jennifer :) (Jacob hann vi bara se kvällen vi skulle hem)

Kaoskväll a la Magnusson och Pål! Julgran, hembesök hos Nils med sin date, medtagna champagneglas.. Ja en riktigt bra kväll.

Finaste Mickaela tog studenten

Första bilden som är tagen på mig och Stefan.

Den 29 Mars 2010 blev han och jag ett vi,

Jag och min andra halva.

Fler utgångar med tjejen som är min själsfrände.

Tillsammans tatuerade vi oss i Maj,

I dont shine if you dont shine.

Alltid du och jag.

Mysiga sommarkvällar med Sarali

Jennifer var på Sverigebesök och Emma fyllde 20!

Med en andra halva tillkommer nya människor i ens liv och vilken tur att min pojkvän har världens bästa vänner!

Stefan fyllde år och jag fixade överraskningsfest!

Jag fyllde tjugo.. och detta firades inte en utan..

två gånger!

Jag började jobba på Waynes och hittade fler fina vänner :)

Familjen Magnusson-Backman fick en ny medlem i familjen..

och jag fick blev en familj rikare :-)

Imorgon firar vi in det nya året tillsammans, med familj och vänner.

Jag önskar att jag kunde dela mig och vara med alla er som jag bryr mig om.

Men ni finns alltid i mina tankar!

Jag hoppas att ni får ett underbart 2011 och att ni haft ett lika bra 2010 som jag har haft.

-

Tack för att ni gjort mitt 2010 till det bästa året någonsin :-)

 

 

 

 

Kommentera inlägget här :