Snart nytt år!

Godmorgon!

Jag och Louise skulle egentligen ha ätit frukost innan jag började jobba nu på morgonen men jag tror vi båda i varsin säng insåg att det inte skulle hända. Hon i sin och jag i min säng med pojken sött sovandes bredvid.. det är ingenting man lämnar om man inte måste :-)

Jobba tio till sex idag och sen hem och fixa håret och allt inför imorgon. Helt sjukt att det är nyår imorgon.. ett nytt år med världens finaste pojkvän och världens finaste vänner :-) Nästa år blir vårat år!

Jag och Stefan har varit tillsammans i 9 månader.. tänk vad fort det har gått! Snart ett helt år fan, känns som igår vi hade vår första date i Hagsätra. Eller när jag efter jobbet på kvällarna gick med kaffe till honom vid garaget!

-

Måste köra en bildkavalkad från iår.. får köra det ikväll när jag kommer hem :-)

Ha en bra dag fina läsare!

Kommentera inlägget här :