Söndag

 
 
 
 
 
 
Hej på er denna söndagseftermiddag!
 
Efter sex dagars jobb tre veckor i sträck så var jag så trött igår att jag somnade kl 22 så fort jag la huvudet på kudden. Vaknade därför supertidigt imorse också men det får det vara värt. Jag och S åkte till nacka forum en sväng och gick i butiker och käkade lunch. Jag handlade en kjol, en t-shirt och ett halsband, en perfekt outfit till att äta middag i Paris i :)
 
I fredags fick vi äntligen vår efterlängtade fotobok från fotografen, jag är ganska nöjd med den. Den är jättefin men jag saknar ett par av mina favoritbilder.. ska nog göra en egen fotobok också! Bjuder på några sidor i den :)

Kommentarer :

#1: Mamma

Vilka snygga kläder! Halsband helt i min smak! Och boken, den ser jag fram emot att få❤️

skriven
#2: Hanna Karlsson

Vilka fina bilder!

skriven

Kommentera inlägget här :