Om jag hade massa pengar..

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
så skulle jag alltid ha glansigt och nyfärgat hår, strutta omkring på gatorna i världen med massa shoppingpåsar i händerna och klä mig lika stylish som kvinnorna på bilderna. Jag har alltid älskat vackra kvinnor, det är tusen gånger roligare att titta på vackra tjejer än killar. Jag har aldrig brytt mig särskilt mycket om mode, men jag fullkomligt älskar den tidlösa, klassiska stilen a la Victoria beckham tex. 
 
Kan inte någon ge mig obegränsat med pengar så jag kan resa omkring i världen och se stylish ut? :)

Kommentarer :

#1: Ida Husberg

Ja om man ändå kunde se ut sådär och ha dessa kläder, då skulle man bli lite gladare :) Men tänk på att kärleken och familjen är viktigare än pengarna!

skriven
#2: Frida

Kanske inte bara pengar som saknas... Är man tjock är det ju inte snyggt ändå... Skulle passa bättre på den där blonda tjejen du har bilder på i bloggen.

Svar: haha det håller jag helt med om, hon är snygg i allt.
Mamin

skriven

Kommentera inlägget här :