Resor

 
 
Under 2013 så kunde jag bocka av två av resorna som jag alltid velat göra från min lista, Barcelona och Mexico. 
Båda ställena skulle jag mer än gärna besöka igen, men när jag var liten så åkte vi till samma ställe år ut och år in och det vill jag inte göra med vår familj. Det finns så många fantastiska platser i världen att se och jag vill se så mycket som möjligt, det finns så otroligt många resor som jag vill göra :-)
 
Iår så ska vi ju som sagt åka på en weekend till Paris första veckan i April och om jag får bestämma så vill jag att vi ska åka till New york i slutet av Augusti och fira vår första bröllopsdag där. Vi får se vad ekonomin tillåter då vi även vill göra klart lägenheten, båda vill ta körkort och så vill vi köpa en bil. Ja ni hör ju, ni behöver inte oroa er att jag är sysslolös efter bröllopet iallafall. :-)
 

Kommentera inlägget här :