Söndag

 
Godmorgon denna söndag!
 
Förlåt för dålig uppdatering denna vecka, jag har haft fullt upp. Många bortresta och sjuka på jobbet gjorde att jag var tvungen att jobba 12 timmarpass både i fredags och igår. I torsdags var det derby och veckan har gått så himla snabbt. 
 
Jag längtar efter att få packa inför bröllopsresan och inhandla böcker som jag kan läsa, tanken av att ligga på stranden i mexico och läsa en bok gör mig alldeles lycklig just nu. Två månader kvar! Jag måste inhandla flip flopsen jag hittat som är urspårade med Just married under sulan så det står Just married i sanden när man går :-) 
 
Har ni några boktips så är dom välkomna!
 
-
 
Idag ska vi ha minikalas för min man med lite kaffe och kakor som han bakade igår medan jag halsov i soffan. 
Imorgon börjar arbetsveckan igen men då är jag iallafall ledig hela helgen och ska ha middag och drinkar hemma på min födelsedag på lördagen :)
 

Kommentera inlägget här :