Nya saker att planera

 
 
 
 
Utan saker att planera blir jag så uttråkad så efter bröllopsplaneringen så har jag nya saker att planera :-)
Att göra klart vår lägenhet är en sak som jag ska ta tag i igen, vi har börjat med att förvandla vårt förråd till en garderob som det var tänkt från början. Nu sitter hyllan uppe och klänningarna hänger på rad :) Lovar att visa bild när det är klart. Ska även göra en läshörna i vardagsrummet med en mysig fotölj och ett bord och en fotovägg när jag fått bröllopsbilderna.
 
-
 
En annan sak som vi planerar är alla resor vi vill göra, dom är många! :-) Vi börjar såklart med två veckors bröllopsresa i Mexico och som det ser ut nu blir det en weekend till Paris för att fira vår 4-års dag i Mars :-)
 
Efter det är listan lång, jag ser fram emot att se världen med min husband :)
 
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma

Du glömde London 😘

skriven

Kommentera inlägget här :