Decoration

Godmorgon på er!

Idag är jag ledig och åh vad jag har längtat den här veckan efter att få vara det. Det är så mycket som händer just nu i mitt lilla huvud så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Sängar, soffor, färger, kök och badrum ja saker flyger omkring där inne! Igår höll mätaren för mina vuxenpoäng att sprängas då vi spenderade eftermiddagen på ikea och tittade på kök och vi har nu valt vilket vi vill ha :)

Idag ska vi beställa sängen och soffan som vi vill ha! Åh vad jag längtar tills allting är färdigt och vi får flytta in!

-

I Tisdags efter jobbet så trotsade jag tröttheten och tog ett glas med frugan.. idag ska hon följa med oss på stan :)

Kommentarer :

#1: Moster Jessica

Härligt gumman!

Jag är säker på att ni kommer få det kanonfint:)

Ni kan väl komma ut till oss någon helg och hälsa på?!

Puss & Kram

skriven

Kommentera inlägget här :