Brunt <3 Vitt

-

Jag har hela tiden varit inne på att kombinera turkost och vitt kakel i badrummet då badrummet som är nu är i stort renoveringsbehov. Men idag när jag började leta efter turkos kakel insåg jag att det dels är jävligt svårt att hitta något som jag vill ha och dessutom så var de jag ville ha svindyra! Tusen spänn dyrare per kvm och det är det inte värt! Så nu är jag inne på brunt och vitt med turkosa detaljer :) Tänk om man hade så stort badrum som på bilden! Grymt snyggt!

-

Idag har jag och min fästman fikat med Pauline och Hannes och sedan gick vi till badrumsbutik på söder.

Nu sitter jag här hemma alldeles ensam medan mannen är och spelar spel med pojkarna, imorgon ska jag gå ut och äta med jobbet. Det blir mys!

Kommentarer :

#1: Jessica

Precis det vita kaklet har jag i mitt badrum med svart golv och ljusrosa detaljer:) låter som ni kommer få det jättefint Malin!

Kram från moster

skriven

Kommentera inlägget här :