Fest

-

Igår var jag ledig och gick upp tidigt för att äta frukost med min fina Mickaela :-) Sedan åkte jag hem och spenderade dagen hemma i radhuset med bröderna innan jag begav mig till söder för att gå på bio med älsklingen.

Love and other drugs blev det.. inte Stefans val direkt men den var gullig :) stefan var en av tre killar i salongen.. massa fnittriga småtjejer som till och med jag störde mig på. Nästa gång så får du välja film älskling!

-

Igår fyllde även både min moster och morbror år! Det ska vi fira ikväll med fest i Huddinge så dit ska jag och älsklingen när jag slutat ikväll. Åh vad trevligt det ska bli!

 

Älsklingen som var tvungen att gå upp tidigt o jobba idag.. sen han gick kunde jag inte sova. Så nu har jag dödtid fram tills jag ska åka klockan halv ett.

Kommentera inlägget här :