Torsdagskväll!

-

Hej alla denna Torsdagskväll!

Jag sitter hemma och väntar på att älsklingen ska komma hem från jobbet.. jag har haft en ganska lugn dag på jobbet.. slutade vid sex vilket var grymt skönt. Skönt att sluta och solen fortfarande skiner :-) Lunch i solen med Louise vart det idag också, mys!

 

Stefans pappa var på kryssning förra helgen och kom hem med två flaskor vin och en flaska champagne till oss. Så snäll! Champagnen med motiveringen att vi säkert kommer ha något att fira snart, hm? Vad skulle det kunna vara tro? Jag och Älsklingen bestämde iallafall att champagnen skall sparas till vi köpt lägenhet.

I samma lokal som det Waynes jag jobbar på finns press stop och för att göra älsklingen lite extra glad efter en lång arbetsdag köpte jag med mig en tidning hem till honom med hans andra älsklingar förutom mig :-) Och titta vad fint den ligger på vår säng nu med ett sidenband runt! Jag älskar att göra söta saker för honom lite då och då bara för att!

-

Ska försöka tvinga med mig honom på promenad i det här fina vädret ikväll.. innan det blir mys framför tv.n!

Imorgon ska jag hem till mamma och fika, myspys!

Kommentera inlägget här :