goodnight

Nu sitter jag här vid köksbordet igen och äter middag med min dator framför mig.. faktiskt sjukt skönt att få varva ner lite såhär efter en lååååååååång dag. Imorgon ska jag bryta mönstret med jobb, städning och sova med att gå ut med tjejerna från jobbet. Ska bli superroligt! Måste hitta något som jag kan ha på mig bara och det är ju inte alltid lika lätt.

På lördag jobbar jag mellanpass och sedan ska jag hem till Familjen Sandberg dit Stefan flyttar på lördag (lite jag också kanske tihi) När jag äntligen får sova med honom igen så har jag en känsla av att jag kommer fastna där. Speciellt när det kommer bli så fint också =)

-

På Tisdag är jag ledig och då ska jag inte röra mig från sängen på heeela dagen och det bästa är att Gossip girl kommer på Tisdagar och jag längtar efter nästa avsnitt.

Nu mina vänner ska jag duscha och sova.. eller först ringa Stefan som gav mig en tidsplan.. så jag har till 22.45 på mig att duscha medan han nördar sig med sina serier :-)

natti natti

Kommentera inlägget här :