Mys

Började dagen med en runda på stan, mötte upp Sarali som fick hålla mig sällskap då Emma spårlöst gick upp i rök? Jaja jag hade en trevlig dag iallafall och handla det gjorde jag! Skyndade mig till Hagsätra för att visa allt för älsklingen och för att få bädda rent och sätta upp gardinerna som jag inhandlade.. och åh vad bra det blev! Är så himla himla nöjd :-) Det blev så himla mycket hemtrevligare!

-

Englandsmatchen har jag inte särskilt mycket att säga om.. Domarna i vm är katastrof.. bollen är inne med en halvmeter och de ser inte att det är mål? Försvaret i England är katastrof. Capello ska göra byten för förbättring och tar in Heskey? What the fuck is up with that? Hell no we will get you next time,  thats all i have to say!

 

Efter matchen har vi myst i vår nybäddade säng och kollat på entourage som killarna envisats med att jag ska se och jag är stuck! Senaste avsnittet av the hills hann jag med också.

 

Kommentarer :

#1: mamma

Du boar in dig gumman :-)



Jättefint blev det!

skriven

Kommentera inlägget här :