Taggad

Om 24 timmar så är jag med mina vänner på Lejonbacken på Djurgården, jag kan knappt vänta! Det ska bli så himla roligt och det var längesen jag var såhär taggad inför något :))

Pauline handlade somsagt skor idag som är sjukt snygga! Hon kommer att se fabolous ut :)

Intressant att det var han som ringde mig idag då jag med all säkerhet kan säga att han vet det som sas igår, men det är inte så att jag hymlat med det tidigare heller..


En kväll med de människor som står mig närmast och de som jag tycker allra bäst om! Kan det bli bättre, till råga på detta i en sjukt snygg klänning och sjukt snyggt sminkad! ååh!


-


He'll say it's just not the same and i'll be wondering why he came

Kommentarer :

#1: Rebecca Adnell

Sv: Tack tack :)

Om du vill så skulle jag kunna försöka lära dig. Eller ja, om du vet lite hur man håller på i kanske photoshop eller nåt, för de e lite svårt att lära ut (;

skriven

Kommentera inlägget här :